iCare Data Recovery Software 4.2.0
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

iCare Data Recovery Software 4.2.0 نام اين نرم افزار قدرتمند بازگرداني اطلاعات مي باشد که قادر است هر نوع اطلاعات را با هر پسوندي برگرداند. ديگر نگران فايل هاي حذف شده تان نباشيد و همه چيز را به اين نرم افزار بسپاريد. اسکن دقيق و پر سرعت اطلاعات حذف شده از خصوصيات بارز اين برنامه مي باشد که آن را از ساير نرم افزارهاي مشابه متمايز کرده است . با اين نرم افزار خيلي راحت با چند کليک ساده و در کوتاهترين زمان ممکن قادر خواهيد بود اطلاعات حذف شده را برگردانيد. شما مي توانيد با استفاده از اين برنامه علاوه بر بازيابي اطلاعات از روي هارد کامپيوتر، اطلاعات پاک شده از روي حافظه هاي قابل حمل مانند: فلش مموري ، دوربين هاي ديجيتالي ، فلاپي ديسک و ... را نيز بازيابي کنيد. اين اطلاعات مي توانند فايل هاي متني ، موسيقي ، فيلم ، تصاوير و ... باشد .

       
ويژگي هاي کليدي نرم افزار ICare Data Recovery  :

  • برگرداندن آسان فايلهايي که به صورت اشتباه حذف شده اند
  • قابليت بازيابي اطلاعاتي که بر اثر پاک کردن حذف شده اند
  • قابليت بازيابي اطلاعاتي که بر اثر فرمت کردن حذف شده اند
  • قابليت بازيابي اطلاعاتي که بر اثر فرمت کردن حذف شده اند
  • قابليت بازيابي اطلاعاتي که بر اثر نصب مجدد ويندوز حذف شده اند
  • قابليت بازيابي اطلاعاتي که بر اثر ويروسي شدن توسط آنتي ويروس حذف شده اند
  • امکان بازگرداني اطلاعات پاک شده از کارت هاي حافظه و فلش کارت ها
  • امکان ارائه ليست و پيش نمايشي از اطلاعات قابل بازگشت
  • سرعت بالا در بازگرداني اطلاعات از دست رفته
  • امکان جستجو در ميان فايل هاي حذف شده
  • قابليت بروز رساني نرم افزار از اينترنت
  • سازگار با ويندوز هاي مختلف
  • داشتن حجم کم
  • کاربرد آسان
 

 



Runtime GetDataBack for FAT/ NTFS 4.21
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->



Runtime GetDataBack for FAT/ NTFS 4.21 از قدرتمندترین و مطرح ترین نرم افزارهای بازیابی اطلاعات که از سوی بسیاری از منتقدان و علاقمندان گزینه  اول مراجعه برای بازیابی اطلاعات است، نرم افزار GetDataBack شرکت Runtime Software است که در دو ویرایش برای درایوهای دیسک سخت با فرمت FAT و همچنین نسل جدید درایو ها با فرمت NTFS عرضه شده است.
برای GetDataBack تفاوتی ندارد فایلهای شما چگونه حذف شده اند، بر اساس اتفاقات و مشکلات برق رسانی آسیب دیده اند، به صورت فیزیکی صدمه دیده اند، به صورت عمدی و به طور کامل از پاک شده اند، فرمت شده اند و حتی عملیات Fdisk بر روی هارد شما صورت گرفته است. خواه ویندوز و سیستم عامل درایو شما را می شناسد و خواه خیر، GetDataBack با استفاده از الگوریتم و فن آوری پیشرفته خود به بررسی سکتور به سکتور هارد پرداخته و تمامی آنچه را که با سیستم پیشرفته خود قادر به خواندن است برای شما ثبت می کند و سرانجام همگی اطلاعات به دست آورده خود را به صورت پوشه بندی شده برای شما مرتب کرده و به نمایش می گذارد تا بتوانید براحتی اطلاعات حذف شده خود را پیدا نمایید



Multi Password Recovery 1.2.6 + Portable
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->



 


آیا تا به حال برای شما این اتفاق افتاده است که رمزعبور خود را فراموش کنید؟ به عنوان مثال شما رمزعبور برای مدیریت بر وب سایت خود را فراموش کرده اید و دیگر به آن دسترسی ندارید اما این رمز در برنامه مدیریت FTP شما به صورت ستاره ذخیره سازی شده است. در این زمان شما برای رفع مشکل خود نیاز به یک نرم افزار برای بازیابی رمز عبور خود از برنامه دارید. برنامه های زیادی را می توان یافت که از آن ها برای بازیابی رمزهای عبور نرم افزارهای مختلف استفاده می شوند. به عنوان مثال چندی پیش نرم افزاری را به شما برای بازیابی رمزعبور فایل های مجموعه نرم افزاری Office معرفی نمودیم. بیشتر نرم افزارهای بازیابی رمزهای عبور از یک نوع رنج نرم افزاری پشتیبانی می کنند ، یعنی کمتر نرم افزاری را می توان مشاهده نمود که قابلیت بازیابی همه رمزهای عبور در قسمت های مختلف و یا نرم افزارهای مختلف را به صورت یکجا داشته باشد.

Multi Password Recovery 1.2.6 نام نرم افزاری می باشد که شما به کمک آن قادر خواهید بود تا رمزهای عبور مربوط به نرم افزارهای مختلف را بازیابی نمایید.برای استفاده از این نرم افزار که بر روی تمامی ویندوزهای Win95/98/W2K/XP/2K3 قابل استفاده می باشد تنها کافیست که که با نصب نرم افزار بر روی سیستم و جند کلیک در برنامه به رمزعبور مورد نظر خود برسید. این برنامه قابلیت بازیابی رمزعبور 60 نرم افزار مختلف در موضوعات FTP, E-mail , مرورگرها ، مسنجرهای اینترنتی و ... را دارا می باشد.



GetData Recover My Files 4.6.8.993 + Portable
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->




Recover My Files Recover My Files 4.6.8.993 یکی از ساده ترین نرم افزار های بازیابی اطلاعات می باشد. این برنامه توانایی بازیابی اطلاعات پاک شده از قبیل: فایل های پاک شده از سطل آشغال ویندوز، هارد های فرمت شده، آلودگی توسط ویروس ها و خاموش شدن های ناگهانی سیستم ناشی از قطع برق را دارا می باشد. مزیت این نرم افزار نسبت به نرم افزار های مشابه سرعت بالا در پیدا کردن و بازیابی فایل های پاک شده می باشد، این برنامه قادر به بازیابی بیش از 50 نوع فایل مختلف می باشد و شما می توانید مشخص کنید که از میان اطلاعات قابل بازیابی فقط فرمت خاصی برگردانده شود، این نرم افزار همچنین قادر به بازیابی ایمیل ها، پرونده ها، آرشیو ها، عکسها، فیلم های و موزیک های پاک شده نیز می باشد.





Advanced Archive Password Recovery Professional 4.53
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->




امروزه  بسیاری از برنامه ها برای عملیات فشرده سازی و یا تهیه فایل های آرشیوی در اختیار کاربران می باشند که به کمک این نرم افزار ها کاربران قادرند تا فایل های مختلف خود را در قالب یک فایل آرشیو ذخیره کنند .  یکی از ویژگی هایی که کاربران در هنگام فشرده سازی و تهیه آرشیوها به صورت ZIP و یا Rar و یا فرمتهای دیگر از آن برخوردار می باشند قابلیت رمزگذاری بر روی این فایل ها می باشد که به کمک این ویژگی کاربران می توانند فایل های فشرده شده را محافظت نموده و از دسترسی دیگران به محتویات این فایل ها جلوگیری نمایند. در بسیاری از مواقع ممکن است حتی خود شما نیز دچار این مشکل شده باشید که رمز عبور قرار داده شده بر روی فایل فشرده شده را فراموش کرده اید و توانایی دسترسی به محتویات از خود شما نیز سلب شده است.

Advanced Archive Password Recovery Professional 4.53 نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه بازیابی رمزهای عبور فایل های آرشیوی با فرمت های مختلف می باشد که به کمک این نرم افزار کاربران قادر خواهند بود تا در صورت فراموشی رمز عبور فایل آرشیوی مورد نظر خود اقدام به بازیابی آن رمز عبور نمایند . پشتیبانی کامل از نسخه های مختلف فایل های فشرده شده و آرشیو شده توسط برنامه های ZIP/PKZip/WinZip, RAR/WinRA و ARJ/WinARJ ، قابلیت استفاده آسان از نرم افزار ، پشتیبانی از رمزنگاری ها و کدگذاری های مختلف برای شناسایی الگوریتم رمز و خود رمز ، ضمانت کشف رمز عبور فایل های ZIP شده توسط نرم افزار winzip 8 و نسخه های قبل از آن در کمتر از یک ساعت ، پشتیبانی از آرشیو های با حجم بیش از 4 گیگابایت و ... از ویژگی های این نرم افزار می باشد. این برنامه محصولی از شرکت Elcomsoft می باشد .



Ziperello 2.1.1 بازیابی پسورد فایل زیپ
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


Ziperello 2.1.1 نام برنامه ای است کم حجم و کوچک که برای ریکاوری کردن پسورد فایلهای زیپ طراحی شده است و به شما این امکان را می دهد تا آرشیو های رمزنگاری شده را باز کنید . بدین ترتیب اگر از اطلاعات بسیار مهمی که نیاز شدیدی به آنها دارید اما به دلیل نداشتن پسورد گذاشته شده بر روی آرشیو امکان دسترسی را به آنها را ندارید ، خواهید توانست رمز فراموش شده را بازیابی نمایید .

ویژگی های کلیدی Ziperello 2.1.1 :
- کاربری بسیار آسان
- پشتیبانی از رمزگذاری های ۱۲۸ ، ۱۹۶ و ۲۵۶ بیتی
- امکان ریکاوری آرشیو های زیپ ساخته شده توسط برنامه های مختلف نظیر Winzip ، Winrar و …
- پشتیبانی از آرشیو های SFX
- حجم پایین
- و …



WinUndelete 3.50.0201 بازیابی فایل های پاک شده
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->



WinUndelete 3.50.0201 نام نرم افزاری می باشد که وظیفه بازگردانی اطلاعات از دست رفته کاربران بر روی هارد دیسک را برعهده دارد. این نرم افزار دارای ابزاهای مختلفی می باشد که انجام این امر را برای کاربران سهل می سازد. این نرم افزار با بازیابی اطلاعات به صورت دسته بندی شده و منظم و نمایش لیست اطلاعات قابل بازیابی به کاربران این اختیار را می دهد تا به راحتی اقدام به بازیابی اطلاعات از دست رفته خود نمایند. از ویژگی های موجود در این نرم افزار می توان به توانایی اطلاعات پاک شده از حفاظه های جانبی مختلف همانند هارد دیسک ، حافظه های جانبی USB ، فلش های USB ، حافظه های موجود بر روی دوربین های دیجیتال ، قابلیت بازیابی فایل های پاک شده از Recycle Bin سیستم ، قابلیت استفاده بر روی تمامی نسخه های سیستم عامل ویندوز ( 98/2000/Me/XP/2003/Vista ) ، توانایی پیش نمایش از فایل های عکس و متنی قبل از انجام عملیات بازیابی و ... اشاره نمود. این نرم  افزار یکی از محصولات کمپانی WinRecovery Software می باشد.

از چند ویژگی دیگر این نرم افزار می توان به موارد زیر نیز اشاره نمود:
- قابلیت بازیابی اطلاعات از دست رفته
- لیست نمودن اطلاعات قابل بازیابی به صورت دسته بندی شده
- توانایی پیش نمایش از فایل های تصویری و عکس قبل از بازیابی
- نمایش کامل جزئیات مربوط به هر فایل قابل بازیابی
 و ...



Smart Flash Recovery 4.4 + Portable بازيابی اطلاعات كول ديسك
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->




امروزه با ارزان شدن حافظه هاي جانبي يا همان فلاش ديسكها روز به روز روبه افزايش مي باشد.  و افراد بسیاری از نیازهای روزمره حمل و نقل اطلاعات مهم خود را از این طریق رفع می نمایند. تصور کنید که شما سهوا یا عمدا اطلاعات مهمی را از روی Flash Disk یا CoolDisk یا Memory Card خود حذف کرده اید، چه اتفاقی می افتد؟ آیا دیگر امیدی به بازگشت فایلهای مهم و حیاتی از دست رفته از حافظه دیسک Flash شما نیست ؟
Smart Flash Recovery 4.4 نرم افزاری ابزاری کوچک و بسیار مفید و در عین حال کاملا رایگان یا از شرکت نرم افزاری Smart PC Solutions است که محصولات و ابزارهای کمکی ساده و متعددی را برای سیستم عامل ویندوز عرضه کرده است . Smart Flash Recovery به آسانی و تنها با چند کلیک ساده به کاربر آماتور خود اجازه جستجو و بازیابی اطلاعات حذف شده از انواع حافظه های دیجیتالی همچون Flash Drive ها،  USB Drive ها، دوربین های دیجیتالی ، Memory Stick ها، PC Card ها ، Multimedia cardها و Secure Digital Card ها را می دهد.
نرم افزار قابلیت باز یابی انواع فرمتهای رایج همچون فرمتهای متنی به خصوص فرمتهای Microsoft Office، انواع فرمتهای تصویری، انواع فرمتهای ویدیویی، فرمتهای صوتی و فرمتهای فایلهای فشرده را داراست .



MiniTool Power Data Recovery 6.5.0.1
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


MiniTool Power Data Recovery 6.5.0.1 نرم افزاری سودمند و کاربری آسان جهت بازیابی فایلها برای کاربران خانگی می باشد. این نرم افزار قدرتمند نه تنها فایلهای حذفی شما را بر می گرداند بلکه به کمک این نرم افزار می توانید فایلهایی را که از درایورهایی که قبلاً خراب شده بودند یا ساخت مجدد یافته اند را بازیابی کنید. این نرم افزار نیز قابلیت بازگردانی فایلهای مموری های گوشی و دوربین ها، فلش مموری ها و... را دارد.



DiskGenius Professional 3.3.0525
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


حتما پیش آمده که بعد از نصب ویندوز خواسته اید حجم درایو ها را کم یا زیاد نمائید. به دلایل مختلف که یکی از آن از بین رفتن اطلاعات می باشد این امر را امکان پذیر ندانسته اید و یا با این مشکل رو به رو بوده اید که می بایست ویندوز خود را از ابتدا دوباره نصب نمائید. اما بد نیست که بدانید نرم افزارهایی در دنیای رایانه ها وجود دارند که کاربر را قادر می سازند در همان محیط ویندوز خود به سادگی هرکاری که در مورد حجم درایو ها می خواهند انجام دهند. این نرم افزارها قابلیت هایی را در خود جای داده اند که آسان تر از آن که کاربر فکرش را کند فضای درایو ها را تنها باچند کلیک تغییر دهد. یکی از این نرم افزار ها DiskGenius Professional v 3.3.0525  نام دارد. نرم افزار فوق العاده ساده که به راحتی هرکاربری می تواند با محیط کار این ابزار آشنا شده و با آن ارتباط برقرار کند. کاربران دیگر لازم نیست برای انجام کارهایی نظیرتغییر در حجم درایو ها، ساختن پارتیشن جدید، پاک نمودن پارتیشن ها و ... ویندوز خود را از ابتدا بازگذاری نمایند. نکته ی جالب تر در مورد این نرم افزار این که ویندوز های ۲۰۰۰، XP و ویستا و تمامی نسخه های دیگر ویندوز و همچنین لینوکس در EASEUS Partition Master پشتیبانی خواهند شد. انواع هارد دیسک ها نظیر IDE, SATA, SCSI, USB removable disk هم در این ابزار قابلیت بارگذاری و اجرا دارند.
به کمک نرم افزار DiskGenius Professional 3.3.0525 شما به راحتی میتوانید درایو های خود را پارتیشن بندی کنید . و پارتشن های از قبل پاک شده را باز می گرداند .